21 Ocak 2018 Pazar

BU KIŞ İÇİN PALTO VE KOMBİN ÖNERİSİ

Sevgili okuyucum, bu sayfada kış mevsiminde soğuk havalarda kullanabileceğin şık , örnek bir palto modelini ve o tarz bir paltoya uygun kombinlemeyi göstericem. Ben sana deneyimlerimden ve moda bilgimden yola çıkarak bazı kombin önerilerinde bulunacağım.

Sen de bu kış tarzın konuşsun istiyorsaaan vakit kaybetmeden hemmen önerilere geçelim :)

1) Kahve Tüylü Palto ve Kombini    💕


Kahve tonlarındaki bu paltoyu ve tüylerini çok beğendim.O yüzden ilk sıraya koymak istedim.Ayrıca kahverenginin kremle olan harika uyumunu görüyorsun değil mi <3 . Böyle paltolar kış için gerçekten gerekli diye düşünüyorum, hem dokusu hem kumaşıyla dolaplardaki yerini hemen almalı bence .
Tabi bunu giydikten sonra güzel bir kombin yapmalısın.Ayrıca hakkımda kısmında anlattığım gibi illa bunun aynısını almak zorunda değilsin. Çünkü istersen dolabındaki parçalarla da çok güzel kombinler yapabiliriz:)

Sen bu yazıyı okurken ben kombin hazırlamaya ve kişisel önerilerimi senle paylaşmaya devam edicem mutlaka. Bu harika kahve tüylü palto için de aşağıdaki kombini yaptım. Beğeneceğini düşünüyorum ve işte burda :)
biraz aşağıda ...



Ben olsaydım bu parçayı böyle kullanırdım. Altına resimdeki gibi ispanyol paça , siyah bir pantolon çok güzel durabilir diye düşünüyorum.Çünkü palto yapı olarak uzun değil kısa bir palto.Dolayısıyla uzun ispanyol paça bir pantolon paltoyu daha güzel gösterir ve kaldırır. Ayrıca renk olarak da siyahı tercih ettim çünkü açık kahve ve siyah renk olarak birbirlerini tamamlarlar. Ve son olarak da ayakkabı tercihim, onu da beyazdan yana kullandım ve altı kalın bir bot tercih ettim. Hem sağlamlığı hem de zarif ve şık duruşu yüzünden bu ayakkabıyı seçtim . Ve paltodan sonra ikinci bir star parça eklemek isterseniz bu tarz bir ayakkabıyı kullanmanızı tavsiye ederim. Tabii eğer benim gibi biraz kokoşsanız:) ☆
Evet ben bu paltoyu bu şekilde kombinlemeyi tercih ettim. Yani sizinle ilk paylaştığım kombinim :))
Ayrıca şunu da belirtmeliyim ki resimdeki kombin de güzel beyaz eldivenler felan :)) Ama malum günümüzde öyle her yere beyaz eldivenlerle gidilmiyor.Bu yüzden ben daha genel bir kombinle başlamak istedim.
 Sonuç olarak anlattığım gibi ben , 1 değil 2 star parçam olsun isterim 💞
 o yüzden bu kahve paltoyu böyle kullanmayı uygun gördüm.
Eee, peki sen ne yapardın, nasıl giyinirdin, bizimle paylaşabilirsin. Yorumlarını bekliyoruuum :))








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder